فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی همچنین درباره ابهامی مبنی بر فروش سهام MTN در پروژه ایرانسل اظهار داشت: فروش سهام این شرکت در این پروژه فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل ایرانی مطرح نیست.
۱۲۲ سایت متوقف شده در تهران فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل
وی تاکید کرد: نه شرکای داخلی ایرانسل و نه MTN قصدی فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل برای ورود به اپراتوری سوم تلفن همراه را ندارند.
مدیرعامل ایرانسل فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند شکل گیری شرکت سایت شیرینگ گفت: با انجام توافقات کلی و تشکیل شرکت مشترکی با حضور شرکت ارتباطات سیار، ایرانسل و شهرداری، مقدمات تاسیس آن فراهم شده، شرکت‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده اند، اساسنامه آن نهایی شده و سرمایه شرکت مشخص شده است.
دزفولی اضافه کرد: با وجود اینکه موضوع راه‌اندازی شرکت حل شده و قرار است سایت‌‌ها واگذار شود، اما در دو سه هفته اخیر هم تاخیرات مکرری در صدور مجوز ایجاد سایت‌ها در فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل تهران وجود داشته است.
منع اپراتور دوم و شرکا از حضور در اپراتور فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل سوم
دزفولی همچنین به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ دلار از هر مشترک اشاره کرد و گفت: ایران فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل با پنج سنت به ازی هر دقیقه یکی از کشورهای با پائین‌ترین تعرفه در دنیا محسوب می شود و با ۱۲۰ دقیقه مکالمه به ازی هر مشترک در هر ماه، نرخی کمتر از متوسط میزان مکالمه به ازای هر مشترک در ماه برخوردار است و علیرغم رشد شبکه ارتباطات سیار در کشور در یکی دو سال اخیر یکی از پائین‌ترین ضریب نفوذهای تلفن همراه را در دنیا داریم.
دزفولی یادآور شد: طبق پروانه، اپراتور سوم، دو سال پس از عملیاتی شدن اپراتور دوم می‌تواند آغاز به کار کند که باتوجه به عملیاتی شدن ایرانسل در ۲۹ مهر ۸۵، اپراتور سوم، از ۲۹ فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل مهر ۸۷ به بعد می‌تواند وارد عرصه شود.
وی ادامه داد: اما پیش از این با توافقاتی که با معاون اداری و مالی شهرداری صورت گرفته بود، مقرر شده بود همزمان با طی مراحل تاسیس شرکت، سایت‌هی مورد نیاز ایرانسل به عنوان اپراتوری که تازه‌کار است و برای توسعه خود نیاز به این سایت‌ها دارد، متوقف نماند و مشروط به تشکیل این شرکت نشود اما متاسفانه فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل مشروط شد و تعداد ۱۲۲ سایت در تهران متوقف شده و به میزان پنج درصد از تکمیل پوشش تهران عقب هستیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شبکه ایرانسل فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل از طریق نصب سایت‌ها بر روی ملك‌های خصوصی توسعه یافته است، تصریح کرد: به تازگی شهرداری در نصب سایت‌ها در ملك‌های خصوصی نیز ممانعت به عمل آورده و برای استفاده از سایتی به صورت مشترک با اپراتور دیگر، باید رضایت اپراتور قبلی را کسب کنیم و یا اینکه عوارض آن پرداخته شود که همه اینها مشروط به این است که آن سایت‌ها در طراحی ایرانسل مورد استفاده قرار بگیرد.
به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
بزرگترین ضربه را فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل خوردیم
سهم ایرانسل، ۱۱ دلار از فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل هر مشترک
دزفولی به ارایه مقایسه‌ی عملکرد ایرانسل پرداخت و گفت: مطابق آنچه که وعده داده بودیم، می‌بایست در یک سال اول فعالیت خود از ۳/۲ میلیون مشترک برخوردار می‌شدیم که اکنون این رقم به ۱/۵ میلیون مشترک افزیش یافته و فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل از ۱۵۸۰ کیلومتر پوشش جاده‌ای به ۱۹۰۰ کیلومتر یعنی ۲۰ درصد بیشتر از برنامه دست یافته ا‌یم.
دزفولی درباره فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل حضور ایرانسل در مزایده اپراتور سوم تلفن همراه گفت: اپراتور دوم و شرکا در شرکت در مزایده اپراتور سوم تلفن همراه منع شده‌اند.
مدیرعامل ایرانسل به ۴۹ درصد پوشش جمعیتی وعده داده شده اشاره کرد که ۴۴ درصد آن تکمیل شده و پنج درصد نیز آماده بهره‌برداری است که به دلیل توقف ۱۲۲ سایت در تهران از فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل سوی شهرداری و برخی مشکلات با شهرداری تهران، عامل اصلی کاهش پوشش جمعیتی در تهران شده است.
وی ادامه داد: عمدتا سایت‌های میکرو بری افزیش ظرفیت مورد نیاز است که این امر در شرایط فعلی مورد نیاز شرکت ارتباطات سیار است و سایت‌های میکرو که ایرانسل به آنها نیاز دارد، چندان به کار شرکت ارتباطات سیار نمی آ‌ید که این امر موجب شد تا بزرگترین ضربه را در تهران خوردیم و امیدواریم با تاسیس این شرکت که به دلیل راه‌اندازی آن نصب سایت‌هایمان فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل در تهران به تاخیر افتاده، این مشکلات حل شود.
به گفته مدیرعامل ایرانسل، بیشترین اهمیت فعلی سایت شیرینگ در نصب سایت‌های میکرو است که تا زمانیکه پوشش شبکه ایرانسل هم کامل فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل نشود، کمتر به این نوع سایت‌ها نیاز دارد.
وی فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل افزود: از ۲۴۸ شهر وعده داده شده، ۲۳۰ شهر تحت پوشش قرار گرفته و ۱۵ شهر نیز آماده بهره‌برداری است که یا تحت آزمایش است یا در انتظار لینك‌های انتقال از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است.
تکذیب یک فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل شایعه
دزفولی با اشاره به اینکه MTN در حال افزیش میزان سرمایه‌گذاری‌های خود است و قصد ندارد تا بخشی از سهام خود را واگذار کند. فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل
سرمایه گذاری ۵/۱ میلیارد فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل دلاری MTN
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل
از برنامه فروش مستقیم انواع شارژ ایرانسل جلوییم





:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: